Slot!

28 april 2017 - Lissabon, Portugal

Terug in Lissabon!

Ik zit nu op een tweepersoonsbed, met een sfeervol nachtlampje naast mijn bed aan, en niemand om me heen...midden in het historische centrum van Lissabon. Buiten gonst het van de stemmen.
Vanmorgen wilde ik mijn barakkenslaapplek, waar ik 2x geslapen heb, gaan betalen...mocht ik wat in het 'offerbakje' deponeren!!!
Nou, vandaar een eigen kamer in Lissabon...doe eens lux... €60 valt dan eigenlijk nog mee...maar ja...ik ben verkocht geraakt aan Hostels....Hotels zijn niet te betalen!

Het is wel een gekke ervaring om, in een luxe toeringcar, in 1,5 uur je hele wandeltocht terug te gaan...voor €12. Alle plaatsnamen kom je onderweg weer tegen, waar nu een verhaal en een slaapplek bij hoort!

Ik heben mijn wond op mijn rechter been ont-gaast. Een stukje zit nog vast. Er omheen heb ik weggeknipt. ..dat komt er vanzelf wel een keer af. Mijn tape op mijn linker knie zit nog goed. Die heb ik morgenochtend nog nodig voor sightseeing. Mijn kleine linker teentje is een pijnlijke bloedblaar geworden en met nog 2 andere blarenpleisters, met wat eronder zit, gaat het goed. Mijn enkel is nog wat dik, maar wordt steeds slanker. Mijn linker kuit, nog dun door de geschuurde achillespees, heeft helemaal geen problemen gegeven. Mijn spieren hebben het fantastisch gedaan..echt top. Mijn conditie is goed. Top. Fantastisch gevoel...ik ben trots op mijn lijf haha...

Ik wil jullie allemaal danken voor het meeleven! Het gaf de tocht een andere ervaring mee. Ik deed het graag, maar het koste mij vele uren per dag. Ik heb geen boek gelezen deze tocht, haha. Ik hoop dat mijn dyslexie niet te duidelijk aanwezig was...ik heb mijn verhaal vaak herlezen en gecorrigeerd voordat ik het verstuurde....

Morgenmiddag vlieg ik terug!
DOEI!!!!!!!!!! WE ZIEN ELKAAR WEER BINNENKORT!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly verhoeven:
    28 april 2017
    Goede reis naar huis en tot woensdag!
  2. Sylvia:
    Goede reis topper!
  3. Paul Steijn:
    28 april 2017
    Tel 7 (!) lichamelijke handicaps die een goede reden zouden zijn om de pijp aan Maarten te geven .JIJ niet dus . Geweldig gedaan ,nogmaals van harte gefeliciteerd en veel dank voor de verslaglegging. Voor mij een unieke ervaring. Morgen nog genieten en een goede vlucht naar huis .
    Tot gauw.
  4. Anne-Mieke:
    29 april 2017
    Dank voor de verhalen , een goede terugreis en thuis je avontuur maar rustig laten indalen.
  5. Yvonne:
    29 april 2017
    Genoten van je verhalen! Zo ontzettend leuk om met jou mee te kunnen lezen!!!
    geniet nog even van het prachtige Lissabon en goede terugvlucht!
  6. Ingrid Putters:
    29 april 2017
    Het was heerlijk om je verhalen te lezen. We waren er gewoon een beetje bij zo!
    Geniet vandaag van de stad en een goede thuis reis! Tot gauw! Lekker in je eigen bedje
    Xxx
  7. Annemarie:
    29 april 2017
    Vond het erg leuk je verhalen te lezen. Tot maandag
  8. Marjo:
    29 april 2017
    He toppertje,waarschijnlijk ben je nu alweer thuis.
    Ik vind je foto's heel erg mooi,je verhalen lees ik nog wel een keertje goed door.
    Weinig tijd gehad ,helaas met die gekke feestdagen en verplichte werk inhaal dagen.
    Maar goed je hoort mij niet klagen,als ik zie wat jij allemaal gedaan hebt de laatste weken,super goed.
  9. Gon Smiet:
    8 mei 2017
    Wel fijn dat jij niet op je knieen het laatste stuk ging volbrengen! Tot donderdag, liefs Gon